Brzuch, Pośladki, Uda (ABT)

Zajęcia zawierające elementy interwału, ukierunkowanego na wzmocnienie mięśni brzucha, grzbietu, dna miednicy i nóg. Zajęcia trwają 55minut, dzięki temu treningowi ujędrnisz pośladki i wzmocnisz uda.

TRX

Szukasz wyzwania, a może znudziły Ci się klasyczne ćwiczenia? – spróbuj podźwigać własne ciało podczas rewelacyjnego treningu jakim jest TRX – system ćwiczeń wykonywanych z obciążeniem własnego ciała z użyciem specjalnych taśm. System ten zostało pracowany na potrzeby elitarnej jednostki wojskowej USA, a dostępny jest dla każdego. Pozwala wykonywać setki różnorodnych treningów podczas których poprawisz swoja siłę, wytrzymałość, oraz równowagę. Z jego pomocą możesz pracować nad sylwetką, a także zaangażować te mięśnie które są niewidoczne dla oka ludzkiego – mięśnie głębokie – sprawność któych jest tak ważna aby zapobiegać urazom stawów oraz chronić swój kręgosłup.

Slim Fit – Trening obwodowy

Trening Slim Fit to specjalnie ułożone ćwiczenia w obwodzie stacyjnym, wykonywane w rundach – polepszą wydolność krążeniowo-oddechową i siłę, a efektem ubocznym będzie spalenie zbędnych kalorii (około 500/600kcal)

Trening obwodowy to uniwersalna metoda treningowa zalecana dla każdej grupy wiekowej. To coś dla tych, którzy nastawiają się na szybkie efekty swojej pracy. Wystarczy kilka ćwiczeń, ułożonych w odpowiednią całość, a wykonywanie ich jedno po drugim to sportowy przepis na sukces. Podczas treningu angażujesz wszystkie partie mięśniowe. Momentem przerwy w obwodzie jest zmiana stanowiska pracy i przygotowanie się do kolejnego ćwiczenia. Każdy dzień treningowy to inny zestaw ćwiczeń. Wszystko po to, by mięśnie nie przyzwyczajały się do jednego rodzaju ruchu.

FitMix

Trening FitMix to trening dla każdego. Specjalnie dobrany zestaw ćwiczeń pod indywidualne potrzeby ćwiczących pozwoli Ci na szybki powrót do formy. Trening funkcjonalny nastawiony na wzmocnienie wszystkich partii mięśni a ponadto przyspieszenie spalania tkanki tłuszczowej. Zajecia trawją 90 minut i są podzielone na trzy etapy: pierwszy spalanie, drugi wzmacnianie, a trzeci rozciągniecie i relax. Jest to kompleksowy trening ogólnorozwojowy.